Over van Geloven

Ons Profiel 

Een feestje voor iedereen

Van Geloven biedt klanten een uitgekiend assortiment lekkere, kwalitatieve en verantwoorde snackproducten met een goed rendement. Onder het assortiment vallen zes sterke merken. Onze vertrouwde snacktoppers - zoals de Ad van Geloven kroket, de Van Lieshout frikandel, De Welten Bami Oriental, de Bourgondische kroket en de Mora KipKorn - zijn favoriet in de markt.

Mensen blij maken en verrassen met heerlijke snacks: dat is onze missie. We willen de favoriete snackspecialist zijn en blijven van consument en professional. Lekker, betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar. Thuis en buitenshuis. We zijn trots op onze producten en dat merkt u aan alles. Tegelijkertijd houden we van eenvoud en pragmatisme: gewoon doen, met beide benen op de grond en beloftes waarmaken. Zo blijven we slagvaardig, snel en efficiënt.

Blijven verbeteren

Passie en aandacht voor onze producten, klanten en consumenten staan bij ons voorop. Al sinds de oprichting van Ad van Geloven is het ons streven om de beste te zijn. We zijn gedreven en willen ons continu blijven vernieuwen. Elke dag leggen we de lat hoger en zijn we scherp zijn op nieuwe kansen en details.  Zo blijven we onszelf uitdagen om beter te presteren. En zo kunnen we onze klanten blijven verrassen met nieuwe, lekkere en gemakkelijk te bereiden snackproducten en –concepten met de hoogste kwaliteit.

Samen succesvol

Wij zijn betrokken en vinden het belangrijk om de relaties met onze klanten te koesteren. Zo nodigen we u graag uit in onze keuken om samen nieuwe snackproducten en –concepten te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn op de hoogte van de laatste trends en marktontwikkelingen. Hierdoor begrijpen we uw business, kunnen we proactief meedenken en u helpen om een goed rendement te behalen. Als onze klanten succesvol zijn en consumenten blij, dan zijn wij dat ook.

Verantwoord snacken

We nemen onze verantwoordelijkheid op het gebied van mens, milieu en maatschappij. Met concrete verbeterpunten zetten we stappen op het gebied van gezondheid, duurzame inzet van medewerkers, veiligheid, transparantie, herkomst van ingrediënten, energieverbruik en maatschappelijke betrokkenheid. Zo verminderden we de afgelopen jaren bijvoorbeeld het zout- en verzadigd vetgehalte in onze producten en droegen we actief bij aan het platform ‘Verantwoord frituren’ in de cafetariabranche. Lekker snacken betekent tenslotte ook verantwoord snacken!

 

Onze historie 

Ad van Geloven: 'Groeien met gelijk gestemden'

Brabant, begin jaren zestig. Ad van Geloven groeit op in een slagersfamilie. Hier ontdekt hij de vele mogelijkheden van vlees. Met het maken en verkopen van ragout en soep in blik begint Ad van Geloven zijn loopbaan. 

De allerbeste kroket

Diezelfde ragout vormt de basis van zijn grote doorbraak: de kroket. In 1969 rollen de eerste kroketten van de lopende band. De verovering van heel Nederland kan beginnen. Ads visie daarop is simpel en doeltreffend: "Alleen als je de beste bent, dan win je. En daardoor kun je groeien".

De groei

In de jaren die volgen wordt de familie steeds verder uitgebreid. Met snackmakers die onze winnaarsmentaliteit en passie voor het vak delen. En allemaal hebben ze een eigen specialiteit. Ad van Geloven zoekt alleen samenwerking met merken en fabrikanten die absoluut de beste willen zijn in wat ze doen. Zo  bouwt hij een bedrijf op dat in alle categorieën de beste snacks maakt: de frikandellen van Van Lieshout, de Nasi- en Bamisnacks van Welten, de beste draadjesvleeskroketten en bitterballen van De Bourgondiër, de heerlijke saté van Hebro en de bijzondere uitvindingen van Mora.

 

Voor meer informatie, surf naar de website van Van Geloven